maanantai 10. kesäkuuta 2013

thyme


Piiiitkästä aikaa testailin ohjetta.
Tällaisen pikkuneuleen kun voi pusertaa valmiiksi pienessäkin ajassa.
Tuntui mukavalta.
Valmistui nopeasti.
Piti kuitenkin mielenkiintoa yllä koko ajan!
Ja mikä tärkeintä, Neiti tykkää ♥






Malli: Deva by Elena Nodel,
Koko: 5T
Lanka: Madelinetosh Merino Light, Thyme, 88g
Puikot: 3.5mm
Muuta: Jätin vyön neulomatta. Vyön kanssa menekki olisi varmaan ollut koko vyyhdin. Täydellinen "one skein project"!
rav it!

Jotenkin kummasti tuo vihreä on alkanut luikerrella minun puikoilleni.
Melkein tekisi mieli neuloa samasta sävystä itselle neulepaita...

10 kommenttia:

  1. KAUNIS LIIVI JA SÖPÖ LIINUKKA . IHANA TUO LEHTIKUVIO TUOSSA TOISESSA REUNASSA JA KIVA YKSITYISKOHTA VIELÄ TUO TAKAKAPPALEEN VYÖTÄRÖRESORI. TOSI MUIKEAN NÄKÖINEN TUO LANKAKIN , IHANA VIHREÄ. ITSEKIN OLEN JO JONKUN AIKAA KÄYNYT VÄLILLÄ VIHREISSÄ LANGOISSA JA TYKKÄÄN NIISTÄ KOVASTI.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. A-M, tiedän! Lanka on ihanaa, tosin täytyy muistaa se, että se venähtää pesussa. Katselin sun blogista, että sielläkin on uskallettu korkata vyyhdit ;)

      Poista
  2. Oh, this is adorable! Looks well-received too. ;)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos! Sama liivi isommassakin koossa voisi olla melko hyvänäköinen!

      Poista
  4. Kaunis liivi! Ja malli vaikuttaa kadehdittavan yhteistyökykyiseltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä hän joskus on yhteistyökykyinen, mutta useimmiten tarvitaan jonkinlaista lahjontaa ;)

      Poista
  5. Nätti liivi ja söpöt kuvat! Ihanasti tyttö poseeraa. :D Ja voi, sunhan kyllä täytyy neuloa tuo pitsipaita itsellesi, aivan ihana olisi vihreänä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nyt on kyl sellaiset kelit ainakin täällä Hämeessä, että villaista tarvitsee päälle...

      Poista

Jätä puumerkkisi, ilahdun ♥