torstai 6. joulukuuta 2012

Ylösalaisin


Ei liene yllätys - vastarannan kiiski niin monessa asiassa kun olen - että taas mentiin ylösalaisin.
En vaan saa toisin neuleitani tehtyä.
Alhaalta ns. perinteisesti aloitetut neuleet vaan jää kesken.
Kumma juttu.

Pientä säätöä ja pohtimistahan se vaatii kun neuloo jonkin ohjeen takaperin.
Pari väärää aloitustakin tuli tehtyä, mutta viimein keksin tavan ja sain numerot/silmukat täsmäämään.


Malli: Aidez by Cirilia Rose
Lanka: Cascade Eco+, 530g
Puikot: 6,5mm ja 6mm
Fiilis: no JEE! Ihana, ihana neule joka on tosi lämmin. Väri on mulle tosi uutta - tätä nähdään vielä mulla lisää!
(Lisäkuvat ja speksit löytyvät rav it! -linkin takaa.)

Kiinnittimenä toimivan hakaneulan on tehnyt Manalan Pajan Markus. Kiitti! :)


14 kommenttia:

  1. Jokainen tavallaan. :D Toimiskohan minullakin?

    VastaaPoista
  2. On upea! Itse en jaksaisi kääntää ohjetta, täytynee tyytyä kateellisena ihastelemaan taitoasi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Kyllä siinä meinasi alkuun aivot nyrjähtää, mutta kun sen sai alkuun niin loppu olikin sitten pala kakkua!

      Poista
  3. Että ylösalaisin neulomista, huh! :D Olet sä taitava. Takki on kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, aina kaikki takaperin ja ylösalaisin :D Kiitti!

      Poista
  4. Näyttää ihanalta. Väri ja malli tosi kauniit. Olen katsellut tuota mallia paljon Ravelryssä ja se on ihana. Lanka on mulle ja tuttua ja se tosiaan lämmittää mahtavasti ja on yllättävän pehmeää ja kestävää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tosi ihana lanka! Jonkin verran nyppääntyy - mutta tuosta kun poistelin nypyt kerran niin se vähän laantui.

      Poista
  5. Luv it!
    Olen samanlainen, alhaalta aloitetut neulepaidat jää kesken...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Ja, kiva tietää etten ole ainut vastarannan kiiski :D

      Poista
  6. Ihana ihana ihana! Minäkin olen pitkään tuota mallia katsellut. Tosi hyvältä näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! On se jännä kun joskus joidenkin mallien kanssa menee vaan kauan ennenkuin saa sen toteutettua. Tämäkin oli mulla jonossa monta vuotta.

      Poista
  7. kaunis!! mun oma on kappaleiden kiinnittämistä vaille valmis... mutta tehty ihan ohjeen mukaan :) sä olet kyllä taitava, mulla ajatuskin ohjeen kääntämisestä tuottaa päänsärkyä ;) upea työ jälleen kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, rakas sisko! Jään odottelemaan sun Aidezin näkemistä, siitä tuli varmaan tosi ihana kans! ♥

      Poista

Jätä puumerkkisi, ilahdun ♥