perjantai 1. kesäkuuta 2012

lahjontaa


Mulla ei ole oikeita tätejä.
Vain setiä ja yksi maailman paras eno.

Miehellä taasen on tätejä vaikka minulle jakaa.
Joten olen adoptoinut heistä muutaman :)

Neljää heistä menemme pian tapaamaan.
Ja yksi heistä saa tämän tuliaisiksi:












Malli: Riparian by Justyna Lorkowska
Lanka: BC Garn Soft Silk, 182g
Puikot: 3,75mm
Fiilis: Aivan ihanan iso kääriytymishuivi kesän juhliin!
rav it!

Tämä on niitä harvoja neuleita joita olen tehnyt useamman.
Ja vielä jäi fiilis, että muutaman voisi tehdä lisää :)

15 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Simpura!
      Toivon, että lahjan vastaanottajakin pitää :)

      Poista
  2. Ihana huivi. Malli on kivan tyylikäs ja lanka sopii malliin täydellisesti. Toteutus tosi kaunis tietysti myös . Melkein käy tätiä kateeksi, mutta yritän olla hyvä ihminen ja hillitä itseni :)Tädit kunniaan . Itselläni ei sellaisia läheisiä tätejä ole myöskään, mutta yritän olla sellainen sisareni lapsille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Se on kyllä hyvä jos/kun on tätejä. Itsellä on sellainen tyhjä paikka sisällä kun ei ole tätejä, siskoa...
      Ja hassua kyllä mun lapsillakaan ei ole tätejä! Mutta onneksi pojillani on sisko ja paljon tyttöserkkuja :)

      Poista
  3. Ihana huivi, kyllä täti on varmaan aivan älyttömän onnellinen! Toi lanka on tosi kaunista, aika rouheeta neuloa kyl! Itellä on toppi tulossa siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivomme niin :)
      Millaista toppia muuten teet Soft Silkistä? Mulla kangastelee mielessä kesätoppi turkoosina, mallia vaan ei ole vielä.

      Poista
    2. Teen sitä uusimman Knitscenen Robin Toppia :) Saapi nähä mitä tulee!

      Poista

Jätä puumerkkisi, ilahdun ♥