maanantai 26. maaliskuuta 2012

Tätä lisää, kiitos!


Kun takana on kökkö alkuvuosi kodin tulipaloineen,
mittavine remontteineen,
esikoisen sairastumisineen
ja ystävien henkisenä kaatopaikkana olemisineen
alkoi pää ylikuumeta.



Kuukausi sitten seitsemisen vuotta poissa olleet paniikkioireet palasivat.
Viikon kärvistelin yhtämittaisessa kohtauksessa.
Ajattelin, että se kyllä helpottaa.
Eipä helpottanut, ainakaan heti.



Onnekseni olen ympäröity ihmisillä jotka todella välittävät.
Ja rakastavat.
Ja tulevat vaikka tänne kotiin kun vain soitan tarvitsevani.
Ja käskevät ottaa omaa aikaa, poissa kotoa.



Joten mehän mentiin



Tarjolla oli vaikka mitä ihanaa...
Lankoja, tarvikkeita, koruja, näytöksiä...
Veera, jota pääsin halaamaan ♥
Ja blogituttuja.
En arastellut kiskaista hihasta ja kysyä, että "kukas sää oot?" tai "ootko sää sieltä Villaviidakosta?!" :D

Varsin pienellä ja tarkkaan harkitulla budjetilla olin liikenteessä, joten ostin vain etukäteen varaamani blockaussetin sekä yhden vyyhdin Frog Treen PediBoota.

Siellä me sitten istuimme kuin kanat orrella ja neuloimme (minä hyshys-neuletta) .
Sekä katselimme Villasukan hyvin pitkälle teknisoitua (onko tuo edes sana?) kehruuta.



Kotona neuloskelen latten sävyistä toppia.
Ohjeen tulppaanikaavio ei sitten millään muuten toimi tasoneuleena.
Pyörönä olin ajatellut alun alkaenkin sitä neuloa, joten siinä kaavio toimii täydellisesti!

Joten tällaisia päiviä lisää, kiitos!
Täältä sitä taas noustaan :)


27 kommenttia:

  1. Oli kiva päivä ja aina kiva nähdä naama blogin takaa. :) Olin siis se neuloja, joka istui Villaviidakon Emman vieressä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, niin mä hoksin :)
      Aamu oli vaan ollut vähän hermostuttava joten en jaksanut olla niin kovin sosiaalinen...

      Poista
  2. Tämmöisiä hermonlepuutuspäiviä pitäisi olla vähintään kerran viikossa. Tosin mun kukkaroon saattaisi silloin muuttaa hyvin nopeasti matti. Ja kiva, että uskalsit kysyä, "Kuka sää oot?". Enhän mä ois saanu suutani muuten aukastua. Toivottavasti nähdään toistekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle oli ihan ylläri, että oot "täkäläisiä" :) Oli hauska tavata!

      Poista
  3. Oi kun ihana!! Onnellinen sun puolesta <3

    VastaaPoista
  4. Mahtavaa että pääsit! Ja hienoa kun sait tavata Veeran, tiesin, että se on tärkeä hetki sullekin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun jaksoit olla järjestelynaisena :) Oli mukavat markkinat!

      Poista
  5. Juu-u, mukavaa oli. Lisää tällaisia leppoisia päiviä täälläkin toivotaan.

    VastaaPoista
  6. Voi onpas teillä ollu aikamoinen alakuvuosi, ei ihime jos on paniikkioireet palannu takasin ja pää "ylikuumentunu". Itellä ollu kans monenlaista... Kova hinku oli mullakin tuohon tapahtumaan, mutta enpä vain kyennyt sinne tulemaan tietyistä syistä. Ihanaa lankaa ostit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti siekin saat välillä omaa aikaa - se on meille kotiäideille aika tärkeää :)

      Poista
  7. Toivottelen sinniä suosta nousuun: postauksesi lopputulema oli ainakin lupaava, siitä se lähtee. Ja vaikuttaa, että lääkkeet olivat ainakin hyvät.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii-in, mitäpä ei vyyhti ihanaa lankaa ja hieman välineurheilua parantaisi? :D
      Kiitos toivotuksista, tässä on nyt otettu kaikki keinot käyttöön, että tää selätetään!!

      Poista
  8. Oijoi kun on sinua koeteltu! Hyvä että parempaan päin menossa. Voimia lähettelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Muikkuseni! Mä koitan meilata tässä joku päivä vähän enemmän detaljeita.

      Poista
  9. On sinua tosiaan koeteltu! Virtuaali hali täältä :) Hyvä kun on parempaan suuntaan menossa elosi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Lila :) Ainakin aurinko piristää ja olen kanavoinut liiat paniikkiadrenaliinit rivakkoihin kävelylenkkeihin!

      Poista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. Voimia ja toivotukset valoisammalle loppuvuodelle!

    Tutunnäköistä tulppaanineulosta, ite tappelin sen tasona loppuun, tällee jälkeenpäin aatellen tekisin sen kyl pyörönä kans :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinullekin :)
      Mä aina kovasti koitan vältellä niitä nurjia kerroksia... Ja saumojen ompelua, yih. Kunhan tuon yhden sukan tahkoan loppuun niin jatkuu taas tämä toppi. Hyvän matkaa sitä olen jo saanut aikaiseksi.

      Poista
  12. Onneksi on käsitöiden suoma turvapaikka kun elämä haastaa liikaa! Olen ihaillut kaikkia neuleitasi, ja etenkin se vaaleanpunainen huivi on parhautta!

    VastaaPoista
  13. Kovasti tsemppiä toivottelen minäkin:) Jokaisen pilven takana on aina se aurinkokin. Ihania ostoksia olet löytänyt.

    VastaaPoista
  14. Ihana kuvio! Mulla on myös joskus jäänyt ihana kuvio tekemättä, tasoneuleena kun en ole sitä saanut onnistumaan. Ihania kättentöitä blogisi täynnä!

    VastaaPoista

Jätä puumerkkisi, ilahdun ♥