sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Haaveilua

Miksi en ole aiemmin ostanut virolaista Käsityö-lehteä?
Mainio, erilainen, tuore.
Kotimaisissa lehdissä pyörivät, valitettavasti, aina ne samat mallit vuodesta toiseen.
Joten ensimmäinen ostamani (tai äitihän sen mulle toi :) ) Käsityö-lehti oli positiivinen yllätys.

Haavejonoon, ehkä aika realistiseenkin, pääsi heti kaksi neuletta:



Molempiin löytyisi langatkin, pikaisesti kun kävin läpi varastoja.

Kuvissa takana pilkottava vihreä lanka on nyt puikoilla. Se on näitä hyshys-proggiksia joista ei saa hiiskua tämän enempää ennenkuin ohje on julkaistu. Mutta mielenkiintoinen malli se on, voin taata! :D

7 kommenttia:

  1. Mä olen ostanut kanssa joitakin noista lehdistä, ne on ihanan piristäviä inspislehtiä!
    Mulla on kans jotain mitä tahtois niistä tehdä.

    VastaaPoista
  2. Minä aina selailen lehtitiskillä ja tykkään kovasti mutta en ole vielä ensimmäistäkään ostanut... ehkäpä vielä. herkulliset kuvat ;)

    VastaaPoista
  3. Kytsätär: Mun pitää sit tulla sulle selaamaan joskus ne sun lehdet :) Saat kattoo sit ton mun :)

    iisa: Kannustan ostamaan vaikka sit vaan inspiksen vuoksi :)

    VastaaPoista
  4. Oo, upeita malleja!

    Nii, ja ikävä on sinuu, tulin ihan vasiten sitä sanomaan :)

    VastaaPoista
  5. Tuo hihaton neule on niin hieno! Ja niin oli liila jakku livenäkin :) sillä näytti käly tarkenevan!

    VastaaPoista
  6. Muikku: Kiitos, niin minullakin sinnuu ♥

    Rva Aalto: Kiits sinullekin :) Vai olet sä livenä nähnyt sen jakun :)

    VastaaPoista
  7. Minäkin tykkään ko. lehdestä, vaikka en minä ole siitä(kään) saanut mitään aikaiseksi. Mutta useasti lehtiäni selaan ja tiedä vaikka jotain ideaa niistä tulee ammennettua. Samaa liiviä katselin kuin sinäkin tuosta uusimmasta numerosta.

    VastaaPoista

Jätä puumerkkisi, ilahdun ♥