perjantai 26. elokuuta 2011

Kerta se on ensimmäinenkin.


Latasin elämäni ensimmäisen kuvankäsittelyohjelman ja tein elämäni ensimmäisen kuvakollaasin!
Rasti seinään!



Malli: Grey Vitamin by Heidi Kirrmaier
Lanka: Lotus Autumn Wind (90%puuvilla/10%kashmir), 367g
Puikot: 3.25 ja 3.5mm
Ravelryssä.

Valmistui jo heti elokuun alussa, mutta sopivaa kuvaustuulta ei vaan ole löytynyt. Nyt sitten, parempi myöhään kuin ei jne.
Neule on ollut kovasti jo käytössä ja se tuossa pehmeässä sekoitelangassa jo vähän näkyykin. Mutta se ei menoa haittaa!
Kaikenlaista pientä ja isompaa on taas puikoilla. Katsotaan miten aika riittää... Ma-aamuna klo 7:00 pärähtää salaojitus käyntiin, pihasta on kaadettu 7 runkoa jotka odottavat halkomista ja hakettamista sekä leivinuuniurakka odottelee viimeistelyä.
Kaikkea sitä!

11 kommenttia:

  1. Neuleessa on mielenkiintoinen malli. Tykkään!

    VastaaPoista
  2. Se on ihana! Mullakin tuo on jonotettuna, ihastuin heti malliin.

    VastaaPoista
  3. Mainio takki! Elegantin tyylikäs mutta samalla kotoinen mukavuusvaate :)

    VastaaPoista
  4. Tuo on kyllä kaunis ja varmasti ihan joka paikan käyttövaate...tykkäisin minäkin:o)

    VastaaPoista
  5. Kiitos :)

    Lammas: Malli on kyllä tosi kiva, ja oli tosi koukuttava neuloa! Mutta ehkä mun tarttee tehdä enemmän istuvampia neuleita itselleni.

    kaisa: Ei ihme että on jonossa! :) Oli se niin kiva neuloa!

    Emma: Kiitos, todellinen mukavuusvaate on - jo lankansakin puolesta.

    Kytsätär: Tuo neule menee kyllä tosi moneen menoon :)

    Ja sen verran pitää kyl ottaa sanoja takas, että mulla on ollut tuo sama kuvankäsittelyohjelma aiemminkin, mies muisti sen! :) Laho pää ei muista kaikkea ;)

    VastaaPoista
  6. Tyylikäs rouva. Kaunis neule, nättimys paita ja tyylikäs koru. Sä voisit alkaa tyyliblogistiksi. :)

    VastaaPoista
  7. Onpas kaunis neule! Tykkään, tykkään!!

    VastaaPoista
  8. Niin kaunis! Ehdottoman tyylikäs takki.

    VastaaPoista
  9. Katri: Hahah! Perustetaanko yhdessä "kotiäitityyli"-blogi? ;)

    Tiinaf: Kiitos ♥ Oletko itse ehtinyt neulomaan mitään?

    Tiina: Kiitos :)

    VastaaPoista
  10. Aivan ihana neule! I LIKE A LOT!!! :)

    VastaaPoista
  11. Voi ei! Ihana neule...
    pakko käydä laittamassa jonoon minunkin.

    Ja superhieno kuvakollaasi myös;)

    VastaaPoista

Jätä puumerkkisi, ilahdun ♥