sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

h e r t t a i s t a

Jos aiempi postaus oli otsikoitu "Hempeää" niin tähän käy sitten tuo "herttaista".
Niin herttainen tämä pipo on!




Lanka neidin ohueen kevätpipoon oli ostettu, malli vaan oli vielä päättämättä.
Kuin tilauksesta Vilma postasi ihanan Hertta- piponsa.
Malli miellytti silmää heti - onhan se hyvinkin erilainen kaikkien pitsi- ja palmikkomyssyjen maailmassa!
Minä tietysti heti hyökkäsin kyselemään, onko "child"-kokoon jo testineulojaa :D
Eipä ollut joten minä pääsin lempipuuhaani, eli testaamaan.
Sileää nurjaa oli paikkapaikoin puuduttavaa neuloa pienellä puikkokoolla, mutta maksoi vaivan!



Kuten kuvista välittyy, pipo on oikein sopiva ja juuri oikean värinen Neidin punakultaisille kutreille ♥



Kahdessa viimeisessä kuvassa pipon väri on juuri oikea.





Malli: Hertta by Vilma Vuori
Lanka: Drops Baby Alpaca Silk
Puikot: 2mm ja 2,5mm
Menekki: 42g eli hieman vajaa kerä
Fiilis: näitä lisää, siis pipoja :D kunhan vain kädet antavat periksi!
ravelryssä

Kiitos, Vilma!

~~~~~

Neidin takki Vertbaudet, myssyn koristekukkanen arvontavoitto Piipadoo-blogista ja huivi neulomani.

11 kommenttia:

  1. Onpa kaunis ja tuo iso koristekukkanen kruunaa kaiken.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kuule itsellesi testineulomisesta! :) Tosi kiva kuulla, että myssystä tuli sopiva ja muutenkin odotukset täyttävä.

    Neiti on niin suloisen keväisen näköinen että! <3

    VastaaPoista
  3. Kaunis pipo ja niin keväistä! :)

    VastaaPoista
  4. Herttaisen hempeä myssykkä :)

    VastaaPoista
  5. Voi kuinka herttainen! Ott sinä taitava.

    VastaaPoista
  6. Kiitos Mirjami, Sara, Emma ja Katri!

    Kiitos ihanasta ohjeesta kuuluu kyllä Vilmalle eikä mulle :D Helppohan sitä hyvin kirjoitetun ohjeen mukaan on tikutella!

    VastaaPoista
  7. Toivottelen Teille Ihanaa Pääsiäistä

    VastaaPoista
  8. Söpö myssy ja malli :). Ja tuo takki, ihana. Satutko muistamaan neidin päänympärysmittaa? Omalle tytölle pitäisi neuloa samainen myssy, mutta vielä vähän arvon tuon koon ja langan kanssa.

    Huomasinpa muuten muutama päivä sitten fb:ssä, että meillä taitaa olla useampikin yhteinen tuttava korujuttujen kautta ;)

    VastaaPoista
  9. Hei Marja :)
    Liinun päänympärys on 50cm. Toivottavasti tieto auttaa!
    No niinpä näkyy olevan, FB:ssä meinaan ;)
    Kävin kuolaamassa blogissasi kaikkien ihanien herkkujen perään!

    VastaaPoista
  10. Kiitos tiedosta! Suunnilleen samoissa mitoissa mennään, mutta taidan kuitenkin päätyä pienimpään kokoon, jos teen myssyn bambulangasta.

    Tervetuloa uudelleenkin kuolaamaan ;)

    VastaaPoista

Jätä puumerkkisi, ilahdun ♥