torstai 2. syyskuuta 2010

Tunnustusta

Sain Sudranalta tämän tunnustuksen ja haasteen. Minä kiitän ♥




Ideana on kertoa seitsemän asiaa itsestään ja jakaa tunnustus seitsemälle kauniin blogin pitäjälle eteenpäin...

...joten täältä pesee:

1. Minulle on oikeastaan ihan sama mitä puen päälleni, tai minkä tyyliseksi kotini on sisustettu. Ainoa no-no on rönsyilevyys ja liika tavara/asusteet.

2. Olen imettänyt elämäni aikana 54 kuukautta. Ihanankamalaa aikaa ♥

3. Neulomisessa minulle on tärkeitä se itse prosessi, ei välttämättä lopputulos. Tykkään langan tunnusta, silmukoiden muodostumisesta puikolla, siitä flow'sta kun uppotuu neulekaavioon.....

4. Olen aloitteleva karppaaja. Pidän todella paljon siitä, että verensokeri pysyy tasaisena (= ei kiukkunälkäkohtauksia) ja jaksan paremmin.

5. Rrrrrrrakastan suklaata (yllätys!). Nyt karpatessa ei ole Fazerin siniset enää maistuneet, mutta olen löytänyt oikein hyvän tumman minttusuklaan jota saatan nautiskella muutamia paloja päivässä.

6. Viimevuosina olen tullut -sattuneista syistä- erittäin araksi ja huonoksi hankkimaan uusia ystäviä. Siksi onkin aivan uskomattoman ihanaa kun olen saanut kymmenien vuosien jälkeen yhteyden pariin lapsuudenystävään ♥ Tuntuu, kuin noita vuosia ei välissä olisi ollutkaan!

7. Minulla on aina varpaankynsissä kynsilakkaa. Sormissa ei koskaan.


Ja olkaapa hyvät:
***Kytsatar***
Kaisan neuleet
Pellaveena
Kujeiluja
Villanne
Harras harrastus
JaanaMaa

3 kommenttia:

  1. Kiitos siina! Olen tosi otettu tästä, mutta en nyt millään jaksa miettiä asioita ja jatkaa eteenpäin. Sun blogi on yksi, jossa mielellään käyn, tai molemmat blogisi, ja joille voisin myös antaa tämän tunnustuksen.

    VastaaPoista

Jätä puumerkkisi, ilahdun ♥