maanantai 21. kesäkuuta 2010

Mustaa pitsiä


Ensin mä olin, et se on liian suuri.
Sit mä luulin, et se on liian pieni.
Mut siitä tulikin ihan sopiva!




En tiedä mitä ajattelin, kun mustaa pitsiä päätin tehdä.
Hullun hommaa.
Mitään näe, ei edes valoisaan aikaan ulkona!
Mutta niin vain valmistui.
Ja pinta näyttää niiiiiin hyvältä!







Malli: Lyttelton by Kate Davies (rav it)
Lanka:
Katia Lino 100%
Koko: "2"
Puikot: 3mm, reunuksissa 2,75mm
Menekki: 208g
Modaukset: unohdin lisätä hihasilmukoita toiseen kertaan, joten hihat ovat mallia lyhyemmät.
Lisäksi neuloin reunukset 1o,1n sijaan 1o kiertäen,1n. Paljon parempi niin!

Tästä tykkään hirvittävästi!
Oli jo päällä vkonlopun tapahtumassa.
Sekä pikkumustan, että violetin mekon päällä.
Ainoa miinus tulee pellavan elastisuudettomuudesta.

6 kommenttia:

  1. Kiitos! tätä postausta odotinkin! taidan matkia ja laittaa saman puikoille... tässä langassa ei vain ollut mun hakemaan väriä (tumma syreeni) mutta dropsin pellavassa on.
    Ja tämä oli NIIN kaunis sun päällä!

    VastaaPoista
  2. Ole hyvä, Iisa :)

    Ja kiitokset :) Tää on kyllä omastakin mielestäni tosi kaunis ja kiva päällä.

    Ja helppo toteuttaakin. Go for it! Ja sitten kuvaa kehiin :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kaunis!

    Mustan langan neulominen on aivan kamalaa. Olen itse neulonut viime viikot mustaa neuletakkia ja kyllä tökkii.

    VastaaPoista
  4. Oli kaunis ja on vieläkin kaunis...!

    VastaaPoista
  5. Kiitos Tess, Heluna ja Ruusunen ♥

    Mustat neuleet on kyllä tyylikkäitä, mutta niiiiin tuskaisia neulottavia!

    VastaaPoista

Jätä puumerkkisi, ilahdun ♥