lauantai 24. lokakuuta 2009

Hyvä MINÄ!!

Mahdottoman touhukas viikko takana.

Viimeisen reilun vuoden olen ollut ihan "koomassa". Muutimme kahdesti, olin raskaana ja synnytin, Mies aloitti 5-vuorotyön ja yrittäjyyden, Esikoinen aloitti koulun, Keskimmäisen atopia äityi pahaksi, ystävä pudotti pommin niskaan josta ei oikein toivu... Liian lyhyessä ajassa tapahtui liian paljon. Aika ei riittänyt muuta kuin perushuoltoon (ja koruiluun, mutta se on toinen juttu ;)). Nyt syksyn tullen akut tuntuvat latautuneen ja aikaa & voimia alkaa olla entiseen malliin. Jaksaa touhuta, jaksaa suunnitella :)

Hyvä MINÄ, tervetuloa takaisin vanha MINÄ! :D

Tämän päivän vietin ulkosalla askarrellen kransseja. Taivuttelin pohjat pajunoksista ja alumiinilangasta jota sain - ilmaiseksi! - monta sataa metriä. Päälle sitten pintilangalla tuijanoksia. Ihana tuoksu!


Ystäville tein tuparilahjaksi kranssin, jota koristaa House Doctor'n nauhasta tehdyt ruusukkeet ja helmiäisnapit.




Oman oven pieleen tehtailin kranssin, jonka koristeena on viinipullonkorkkeja, joita olen säästänyt avioliiton alkuajoilta.








Ihan ulommaisen ovemme pielessä roikkuu saviruukku, jossa kesällä oli orvokkeja - nyt siinä on makuuasennossa tuijakranssi, jonka keskellä on hopeakuusenoksia.




Nyt saunaan sulattelemaan poskia ja varpaita!

4 kommenttia:

  1. Kauniita ovat kaikki!

    Hyvä Siina! Tervetuloa takaisin entinen touhukas Siina. :) (vaikka kyllä sä olet ihan touhukas muutenkin ollut)

    VastaaPoista
  2. Joskus elämä tylyttää. Minullakin on ollut aika hurja vuosi ja vähitellen tuntuu täälläkin, että normaali reipas minä on palaamassa takaisin kuvioihin. Touhutaan ja puuhataan molemmat vanhaan hyvään tapaan.

    VastaaPoista
  3. Ihania<3 Varsin touhukas olet ollut!! Niin se elämä välillä koettelee vähän rankemminkin, mutta ihanaa kuulla että olet voiton puolella.

    VastaaPoista
  4. Kiitos :D

    Onhan sitä tullut touhuttua koomaillessakin, mutta onhan se nyt hyvänen aika ihan erilaista jos on pakko kuin jos on inspiraatiota!

    Näyttääpä noi kuvissa niin hompsuiselta :/ Mutta voin vakuuttaa, että livenä ovat paaaljon tyylikkäämpiä *nauraa*

    VastaaPoista

Jätä puumerkkisi, ilahdun ♥